Dienstag, 11. März 2014

Guest Designer for Crafting by Designs - Challenge Things With Wings

Hallo allerseits!
Hi everyone!

Bei der Geburtstags-Challenge im Jänner wurde mein Beitrag zum Spotlight gewählt und ich wurde kurz danach gefragt, ob ich einen Beitrag als Gastdesigner für diese Challenge machen möchte - natürlich - es ist mir eine Ehre!
Das Thema ist: Dinge mit Flügeln - mehr Info zur Challenge und zum Gewinn erfahrt ihr bei Crafting By Designs.
Being a Spotlight Winner of the Birthday Challenge in January I was asked if I want to be a guest designer for this challenge - what honor!
So let's go the theme is: Things With Wings - for more info about the challenge and the prize to win please visit Crafting By Designs.

Für Omas Geburtstag habe ich eine Sonnenblumen-Box mit einer Biene gebastelt - sie liebt Sonnenblumen! Und diese Box war mit leckerer Schokolade gefüllt.
I created a sunflower box with a bee for my grannys birthday - she loves sunflowers! As it is a cute little box I filled it with some yummy chocolate.



Hier einige Detailfotos von der Biene
Here are some detail pictures of the bee


Und hier im Detail die Blütenblätter der Sonnenblume - ich habe sie mit ein wenig Glitter und Distress bearbeitet. Leider konnte ich das Schimmern von Glitter Mist Pearl auf den Bienenflügeln nicht im Foto einfangen.
And here the details of the sunflower petals - I added some glitter and ink to them. I was not able to catch the shimmer on the bees wings, I added some pearl Glimmer Mist to the wings


Ich würde gerne an folgenden Challenges teilnehmen:
I want to participate in following challenges:
Bastel Traum - Geschenke / Box 
Craftitude #60 - Anything Goes or Add A Little Green To It 
Crafty Girls Challenge #13 - Anything Goes
Emergency Crafters - Flowers
Just For Fun - Anything Goes
Kreativer Bastelblog #42 - Verpackung
The Squirrel and the Fox - Autumn or Spring

Danke fürs Vorbeischauen! Ich hoffe euch gefällt mein Gastbeitrag!
Thanks for visiting! I hope you'll like my Guestdesigner creation!

Kommentare:

  1. Such a wonderful box! I absolutely love it! I recognize it as one of Snapdragon Snippets designs from Silhouette. If you are on Facebook, you really should share it on Snapdragon Snippet's page. They would love to see your beautiful creation!

    AntwortenLöschen
  2. Thanks so much for joining us as a Guest Designer this week at Crafting by Designs Beate and making such a wonderful project!!
    Hugs, Doris :)

    AntwortenLöschen
  3. Beautiful creation ..Thankyou for joining us at the crafty girls challenge blog..good luck ..Anita DT

    AntwortenLöschen
  4. How cute is this, I too recognise it from the Silhouette store...but it's not one I've got around to making yet. Thanks for joining us at JFF Karen DT member xx

    AntwortenLöschen
  5. Wow, deine Box sieht super süß aus!! Die Idee finde ich toll :)
    Vielen Dank für deine Teilnahme bei Kreativer Bastel Blog :) Glg Anja

    AntwortenLöschen
  6. Wow, was für eine wunderschöne Box... Vielen Dank fürs Mitmachen bei bastel-traum.ch... Schau doch mal bei uns vorbei, die Gewinner sind ermittelt :O)

    AntwortenLöschen